Bureaufuncties

Op zoek naar een vacature op kantoor? Westerduin Next heeft veel uiteenlopende kantoorfuncties. Benieuwd welke kantoorbaan bij jou past? Bekijk snel deze pagina!

Alle bureaufuncties

huidige functies op kantoor

Technisch medewerker Bedrijfsbureau

Elst 40 uur €3000,-

Technisch Medewerker Bedrijfsbureau Vind jij het leuk om de tussenpersoon te zijn die alle lijnen met elkaar verbind? In deze functie sta je midden tussen alle afdelingen en ben jij verantwoordelijk dat alles goed verloopt. Van magazijnbeheer en inkoop tot kwaliteitscontrole van de producten. Je hebt een brede functie binnen het bedrijfsbureau en heel de dag krijg je de zaken geregeld.   De Organisatie Onze opdrachtgever is een innoverende speler op de technische markt. Zo hebben ze een aantal mechanismen (door)ontwikkeld tot producten die je nu iedere dag in de bouw gebruikt ziet worden. Ze zijn gespecialiseerd in mechanische en hydraulische productie en ze hebben de productie van A tot Z in eigen beheer. In de 75 jaar dat ze bestaan zijn ze diverse keren verhuisd naar een groter pand én zijn ze een joint venture in Italië gestart. De bedrijfscultuur is plat en open, eerlijk en direct. Er heerst een prettige en vriendelijke werksfeer.   Werkzaamheden De kern van de functie is assisteren van meerdere afdelingen. Je bent onderdeel van het bedrijfsbureau, maar je schakelt met alle afdelingen binnen het bedrijf om te zorgen dat de dagelijkse gang van zaken vlekkeloos verloopt. Problemen worden bij jou gelegd om op te lossen. Verder heb je nog het primaire takenpakket aan dagelijkse werkzaamheden: Inkoop en magazijnbeheer; Capaciteitsplanning; Ingang, uitgang- en kwaliteitscontrole;   Wat neem jij mee? HBO werk en denkniveau; Een technische opleiding of kennis van mechanica en/of hydrauliek; 1 tot 3 jaar werkervaring; Je kan tekening lezen of je bent sterk technisch aangelegd; Je bent 40 uur per week beschikbaar.   Wat bieden wij jou? Salaris tussen de €2.600 en €3.600 bruto per maand, afhankelijk van leeftijd en ervaring; Een mooie plek om door te kunnen groeien; Een jaarcontract met uitzicht op vast bij onze opdrachtgever.   Solliciteren? Is dit de baan voor jou of wil je gewoon meer informatie? Solliciteer dan via de button. Je kan onze Consultant Martijn Peek ook bellen op 06- 86886608 of mailen via martijn@westerduinpersoneel.nl. Ben je op zoek naar andere mogelijkheden en wil je graag kijken hoe wij je kunnen helpen om de geschikte functie voor jou te vinden? Voel je vrij om contact met ons op te nemen.

Bekijk vacature

Logistiek Planner

Zevenaar 40 uur €2800,-

Logistiek planner Wil jij werken voor één van de grootste logistieke bedrijven ter wereld? In de buurt van Zevenaar zijn wij op zoek naar een logistiek planner. Van bureaus tot tv’s, de producten worden vanuit deze vestiging in het oosten door Nederland en Europa verspreid. Onze opdrachtgever is een net en formeel bedrijf, alles is hier in de puntjes geregeld. Zij werken hier de klok rond en de logistieke planning is altijd een uitdagende functie. Wat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor de import- én afhalen van de exportleveringen. Je bent een spin in het web van contact met chauffeurs, klanten, bijhouden van IT systemen en administratie. De functie betreft een 3 ploegendienst. De tijden van de ploegen zijn: Ochtenddienst:        06:00-14:00; Middagdienst:         14:00-22:00; Nachtdienst:            22:00-06:00. Wat bieden wij jou? Een salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring; 15% ploegentoeslag; 29 vakantiedagen; 13e maand! Bedrijfsfitnessregeling; Leuke evenementen; Collectieve zorgverzekering; Altijd vers fruit op de zaak. Wat vragen wij van jou? Afgeronde MBO3- of 4 opleiding; Je bent flexibel wat betreft de werktijden (3 ploegendienst); Ervaring als planner; Je spreekt en schrijft zakelijk Nederlands en Engels; Woonachtig in de omgeving Zevenaar, Arnhem of Nijmegen. Interesse Ben jij nieuwsgierig geworden naar deze functie als Logistiek Planner Binnenland? Solliciteer dan via onderstaande button. Als je vragen hebt kan je bellen met Harm de Wild, Recruitment consultant (06-86817343). Contact via WhatsApp kan ook, dan plannen we samen een belmoment in om kennis te maken. Procedure Na je sollicitatie neemt Harm telefonisch contact met je op om de vacature door te spreken en vragen te beantwoorden. Zijn we allebei enthousiast? Dan volgt er een kennismakingsgesprek om de functie verder uit te diepen en om te kijken of het past.

Bekijk vacature

Inkoper

Hardinxveld-Giessendam 40 uur €3200,-

Inkoper Bij een mooi bedrijf die zorgt voor brood en gebak voor heel Nederland zijn wij op zoek naar een inkoper op de supply chain afdeling. Wil jij graag verantwoordelijk zijn samen met je collega's voor alle operationele processen dan is deze functie echt wat voor jou! Meer informatie lees snel verder! Starters zijn ook welkom om te solliciteren op deze mooie functie.  Je werk als inkoper Jij gaat aan de slag als inkoper met drie andere op de supply chain afdeling. Elke order die binnenkomt of uitgaat gaat langs jouw ogen. Jij bent scherp op alle logistieke stromen die er zijn. Het is belangrijk dat jij inzicht houdt op het inkoopproces en de facturatie van de orders. Samen met je team van 3 collega's waaronder de planners ga je alles zo efficiënt mogelijk inrichten. Dat betekent dat jij het ordermanagement in de gaten houdt, maar ook de masterdata bijhoudt en dingen gaat verbeteren op de afdeling. Verder heb je veel contact met leveranciers en moet je soms kijken wat het beste moment is om in te kopen.  Zonder de juiste levering kan er namelijk ook niet geproduceerd worden. Het is dus echt een teamprestatie!  De werkgever Jouw werkgever zit gevestigd in Hardinxveld-Giessendam. Hier maken ze 24/7 verse broden en banket voor de klanten. Hierbij komen verschillende werkzaamheden kijken zoals: bakken, inpakken, verdelen en bij de klanten bezorgen. Die klanten zijn voornamelijk supermarkten en grote bakkers. Het is natuurlijk heel belangrijk dat alle machines blijven draaien en elke klant voorzien is van de juiste broden, daarom is het belangrijk dat de supply chain afdeling in goed contact staat met de de productie. Samen zorg jij ervoor dat Nederland weer genoeg te eten heeft!  Wat vragen wij? Jij kan goed multitasken Jij hebt HBO werk en denk niveau Kennis van de logistiek is bij jou aan het goede adres WAT BIEDEN WIJ JOU? Vastigheid aan een functie als inkoper Een mooie functie waar jij kan doorgroeien en ontwikkelen Eventueel opleidingsmogelijkheden Salaris tussen de 2400 en 3000 euro bruto Veel verantwoordelijkheid Functie in een leuk team 25 vakantiedagen 8,33 vakantiegeld SOLLICITEREN?  Lijkt deze functie jouw interessant of wil je gewoon meer informatie naar de mogelijkheden bij deze organisatie? Jij kan ons altijd een mail sturen op arendjan@westerduinpersoneel.nl of bellen op 06-86871165. Ben jij op zoek naar andere mogelijkheden en wil je graag kijken hoe wij je kunnen helpen om de geschikte functie voor jou te vinden kan jij ons altijd mailen!

Bekijk vacature

Assistent Transportplanner

NIJMEGEN 40 uur €2800,-

Assistent Transportplanner Zit organiseren, plannen en logistiek in jouw bloed? Dan ga je het naar je zin hebben als Assistent Transportplanner. Jouw taak is om de nationale én internationale ritten te plannen. Je onderhoud contact met chauffeurs, klanten en alles wat hierbij komt kijken. De organisatie Onze opdrachtgever is gevestigd in Nijmegen en is op zoek naar versterking voor de binnen- en buitenlandse planning. Het bedrijf transporteert veel koel- en vriesproducten binnen Nederland, maar ook veel export naar Engeland, Ierland, Duitsland en Frankrijk. Denk hierbij aan vlees- en viswaren. We zoeken een nieuwe collega die zich graag wil ontwikkelen als Transportplanner. Je voelt je prettig in een uitdagende en hectische werkomgeving, want dat kan het soms zijn. Het is een hecht familiebedrijf waar de persoon voorop staat. Deze cultuur is doordrenkt in het hele bedrijf en dat merk je aan alles. Er is veel ruimte om door te groeien. Werkzaamheden Jouw taak als Assistent Transportplanner is om de dagelijkse ritten te plannen. Het is belangrijk dat de wagens op tijd aankomen, want veel producten die worden vervoerd zijn dagvers. Samen met je collega’s maak je elke dag de puzzel compleet, dat is het doel. De werkzaamheden op een rij: Plannen van de ritten; Balans in de planning zoeken tussen commerciële ritten en praktische zaken; Contact met de eindklant over aanvragen en planningen; De persoon tussen de chauffeurs en de klanten. Jij zorgt ervoor dat beide kanten goed zijn geïnformeerd; Eén keer in de zes weken een weekenddienst na je inwerkperiode, uiteraard met een goede toeslag. Wat neem jij mee? Net afgestudeerd of enkele jaren ervaring in de logistieke sector; Een afgeronde MBO 4 of HBO opleiding in de richting van logistiek; Je bent woonachtig in de omgeving van Nijmegen. Wat bieden wij jou? Een contract van 7 maanden (met uitzicht op vast bij werkgever); Salaris tussen de €2.500 en €3.000 bruto per maand; 24 vakantiedagen en 3,5 ADV dag; Een keileuke personeelsvereniging; Collectieve zorgverzekering; Veel doorgroeimogelijkheden! Solliciteren? Is dit de baan voor jou of wil je gewoon meer informatie voor de functie Assistent Transportplanner? Solliciteer dan via de button! Je kan de Recruitmentconsultant Harm de Wild bereiken op 06-86817343 of via harm@westerduinpersoneel.nl.

Bekijk vacature

Kantoorbanen

“Zonder kantoor loopt de business niet door”. Hierom maken we ons bij Westerduin ook hard voor een goede bemiddeling in kantoorfuncties. Deze functies zijn te vinden binnen alle sectoren waarin wij actief zijn. Denk hierbij aan de techniek, bouw, logistiek, het groen en de financieel administratieve sector.

Binnen bureaufuncties bij Westerduin kan je denken aan veel verschillende functies. Zo kan je bijvoorbeeld als internationaal logistiek planner binnen het koeltransport aan de slag.  Of ben je als supply chain officer bij een industriële bakkerij verantwoordelijk voor de inkoop van de ingrediënten. Ga je toch liever in de techniek aan de slag dan teken jij binnenkort misschien wel  3-D tekeningen voor de meest luxueuze zwembaden als technisch tekenaar. Of bewaak jij het proces bij de bouw van jachten als werkvoorbereider. Werk je toch liever to do lijstjes af en ben je super georganiseerd? Dan hebben we bij Westerduin genoeg functies openstaan binnen de (financiële) administratie. Je ziet het, bij ons kan je alle kanten op.

Net dat beetje extra

Ga je via Westerduin aan de slag met een bureaufunctie dan kan het zomaar zijn dat je in je nieuwe functie het een en ander moet bijleren. Als Westerduin denken en betalen we graag mee met opleidingen en trainingen die eraan bijdragen dat jij onmisbaar wordt voor onze klant. Denk bijvoorbeeld aan een bijspijkercursus voor Autocad, de avondcursus ‘Planner Wegtransport’ of een cursus ‘Werkvoorbereider Installatietechniek’.

Wat kan je van ons verwachten

Ga je via ons aan de slag achter een bureau, dan kan je van ons in ieder geval het volgende verwachten:

  • Een wekelijkse of 4-wekelijkse uitbetaling mocht je via Westerduin gedetacheerd worden.
  • Direct een contract bij de werkgever als dit past bij de wensen van onze klant.
  • We gaan altijd voor de beste uitkomst voor jou als onze werknemer.
  • Een persoonlijke begeleiding. Wij zijn namelijk in goed contact met onze klant en weten dus waar we op moeten letten om jou nieuwe werkplek tot een succes te maken.

Als eerste solliciteren op nieuwe vacatures?

Stel snel een vacature-alert in! Zo krijg jij via Whatsapp meteen een melding als er een vacature op kantoor bij jou in de buurt is.

Stel een vacature-alert in

veel gestelde vragen

Zijn de vacatures op de website alles wat jullie open hebben staan?

Veel van onze actuele vacatures staan op de website. We proberen vacatures zo snel mogelijk online te zetten als ze beschikbaar komen. Omdat dit soms wel even duurt, heeft het daarom ook zin om een open sollicitatie te sturen.